KLIENT: GTV

25-LECIE

Pełna humoru, ale też wzruszeń uroczystość będąca podsumowaniem 25 lat dynamicznego rozwoju firmy.  

design

DIGITAL

EVENTY

ONLINE

SOCIAL MEDIA

TARGI

WYZWANIE

Gala 25-lecia połączona z świątecznym spotkaniem wszystkich pracowników. Połączenie okazji pomogło wyeksponować rodzinny charakter i fundamenty firmy.

nasz pomysł

Porywające, pełne humoru i dystansu do rzeczywistości prowadzenie Marcina Prokopa, który wszedł w interakcję z założycielami firmy, menadżerami, publicznością i swoja wieloletnią telewizyjną partnerką Dorotą Wellman. W finale koncert gwiazdy o równie długiej karierze scenicznej.

efekt

Fantastyczny odbiór wydarzenia wziął się z idei, którą udało nam się uchwycić. Pokazaliśmy równowagę między ważnym dla założycieli rodzinnym charakterem firmy a jej korporacyjną, rozbudowaną i nowoczesną strukturą. Wychodzące w przyszłość strategie i narzędzie zarządzania oparte na big data zostały osadzona na tradycyjnych i bardzo prostych w odbiorze fundamentach koncentrujących się na wspólnocie.

GALERIA